09:06
24 lutego 2012
a skąd na zapowietrzonym miało by się brać takie ciśnienie?
przy zapowietrzonym układzie chłodzenia może nie być obiegu płynu mimo że pompa pompuje (często się tak dzieje) płyn z bloku się nie wymienia, termostat może się nie otworzyć (bo nie ma przed nim płynu chłodniczego tylko powietrze, które ma gorszą przewodność cieplną) i płyn miejscowo się gotuje (w bloku czy w głowicy). Jak temperatura płynu dojdzie do 120 st. a nadal nie masz obiegu to wrze.
09:08
24 lutego 2012
dareq86 said
Jak temperatura płynu dojdzie do 120 st. a nadal nie masz obiegu to wrze.
ale jak temperatura skoczy to wtedy bÄ™dzie widać na wskaźniku… w życiu bym nie doprowadziÅ‚ motoru do takiej temperatury
właśnie że nie. bo wokół czujnika temperatury też może być bombel powietrzny i czujnik pokazuje głupoty
Most Users Ever Online: 229
Currently Online:
1 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2124
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 882
Posts: 3371
Newest Members:
Ingevokl, lumsefosuple, nabozny22, CesarJaf, klos88, wmltukAdministrators: admin: 5