09:22
26 czerwca 2012
zgłębiałem kiedyś ten temat i różnice są następujące:
– turbosprężarka VL37 w wersji 120KM oraz VL36 w wersji 150KM choć obydwie to IHI RHF3, różnica jest na wirnikach
– waÅ‚ki rozrzÄ…du, inne krzywki, w mocniejszej szersze
– program
– przeÅ‚ożenie przekÅ‚adni głównej
stopieÅ„ sprężania jest w obydwu silnikach taki sam 9,8:1, kanaÅ‚y ssÄ…ce i wydechowe na 99% też, bloki również te same. Wystarczy wiÄ™c zmienić waÅ‚ek, turbo i program, przeÅ‚ożenie można zostawić – bÄ™dzie lepsze przyÅ›pieszenie.
15:18
24 lutego 2012
1.8 T jest na rynku od wielu lat to też wiele egzemplarzy które byÅ‚y dobrze eksploatowane „dożyÅ‚y” sÄ™dziwego wieku. Znajomy niedawno sprowadziÅ‚ z Niemiec Bravo 1.4 T JET Dynamic, które ma na liczniku 180 000 km. Silnik pracuje poprawnie. Czy coÅ› byÅ‚o robione? Remont generalny raczej nie – wÅ‚aÅ›ciciel pochwaliÅ‚by siÄ™ przy tym przebiegu.
14:40
19 lutego 2012
markowski said
1.8 T jest na rynku od wielu lat to też wiele egzemplarzy które byÅ‚y dobrze eksploatowane „dożyÅ‚y” sÄ™dziwego wieku. Znajomy niedawno sprowadziÅ‚ z Niemiec Bravo 1.4 T JET Dynamic, które ma na liczniku 180 000 km. Silnik pracuje poprawnie. Czy coÅ› byÅ‚o robione? Remont generalny raczej nie – wÅ‚aÅ›ciciel pochwaliÅ‚by siÄ™ przy tym przebiegu.
a sprawdzał kompresje w tym Bravo?
07:51
17 listopada 2012
wiem, że do 120 KM jest chip na 155 KM robi go np. dynamite w Katowicach
Most Users Ever Online: 123
Currently Online:
1 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2122
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 882
Posts: 3371
Newest Members:
nabozny22, CesarJaf, klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241kAdministrators: admin: 5