13:54
5 czerwca 2012
NatrafiÅ‚em ostatnio w necie na takÄ… stronkÄ™: Portal BMW E46, ziomki na niej niesamowicie chwalÄ… BMW trójkÄ™, na zasadzie: masz kupe kasy kupuj najmocniejszy model bÄ™dziesz miaÅ‚ niezÅ‚ego banana jak zrobisz drift, nie masz saÅ‚aty kup najsÅ‚abszego ropniaka i jeździj a zaoszczÄ™dzisz kupÄ™ kasy bo BMki siÄ™ nie psujÄ…, bo części sÄ… tanie, bo naprawy sÄ… tanie, bo za holowanie nie zapÅ‚acisz nic bo zawsze dojedziesz, bo silniki maÅ‚o palÄ…… czy samochód idealny. Czy tak jest czy oni bujajÄ…?
Czemu w takim razie ludzie nie kupują trójek tylko różne inne samochody różnych marek, nie tylko niemieckie?
14:08
24 lutego 2012
lewy23 said
Idąc na chłopski rozum część do BMW kosztuje 300 pln ale wymieniasz raz na dwa lata, część do auta innej marki kosztuje 150 ale wymieniasz dwa razy do roku to BMW wychodzi taniej
żeby tak było to by było dobrze, ale część do BMW kosztuje 2 razy tyle i zużywa się szybciej (z niejednym elementem tak jest)
14:36
19 lutego 2012
mam kilku znajomych, którzy majÄ… E46 i bardzo chwalÄ… ten model. Niestety wadÄ… tego auta jest to że bardzo trudno kupić go jako bezwypadkowe. Nie znajdziesz takiego na pewno wÅ›ród aut sprowadzonych ostatnio za niewielkie pieniÄ…dze już prÄ™dzej znajdziesz taki, który w Polsce jest kilka lat i ktoÅ› sprowadziÅ‚ go z 5 – 8 lat temu za 10 – 15 000 euro… i nie rozwaliÅ‚, ale raczej jak ktoÅ› kupuje rodzynka to dba.
Co do silnika to wg mnie nie ma co brać 318 oraz 316, 320 to też lupa. Najsłabszy sensowny jest 323. A diesel? Polecam 330d słyszałem że w eksploatacji wcale nie droższe niż 320d za to moc zupełnie inna i chipa nie będzie cie tak kusiło zapodać jak w 320d. A wiadomo że chip + leciwy silnik = remont 🙂
19:22
19 lutego 2012
markowski said
zxrafal said
dużo lepiej zamiast takiego bmw kupić audi a4 z silnikiem 1.8 t – to sÄ… dobro dobre osiÄ…gi i umiarkowane zużycie paliwa
to racja. 4-ro cylindrowe turbodoładowane silniki jeżdżą jak stare dobre R6 a palą nadal jak R4
ale jest turbina, która siada, caÅ‚y silnik 1.8 t jest mniej trwaÅ‚y niż M50/M52, M54 a zagazowanie również trudniejsze. to sÄ… samochody które czÄ™sto majÄ… realne przebiegi ponad 300 000 km – nie polecaÅ‚bym takiego samochodu z turbo komuÅ› kto nie chce nim jeździć do koÅ„ca życia i dokonać w nim absolutnej renowacji.
07:21
22 marca 2012
Most Users Ever Online: 123
Currently Online:
4 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2121
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 881
Posts: 3370
Newest Members:
CesarJaf, klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241k, RichardErachAdministrators: admin: 5