14:06
19 czerwca 2012
Posiadam Audi TT 1.8 T bez turbo, fabrycznie 150 KM lecz jest chip na okoÅ‚o 190 KM. Powiem tak: jak nie jeździsz zimÄ…, ani nie potrzebujesz samochodu do wyÅ›cigów spod Å›wiateÅ‚ to nie bierz quattro. Ja mam zwykÅ‚y napÄ™d i cieszÄ™ siÄ™ mi. niskim zużyciem paliwa. W trasie spokojnie schodzÄ™ do 7 litrów na 100 km – kolega ma 225 KM quattro i zejÅ›cie do 8 jest niemożliwe. Ceny paliwa dziÅ› wysokie – wiadomo.
Poza tym wjedź na pierwsze lepsze forum audi i zobacz ile osób narzeka na napędy quattro. Jak jeździ to jeździ ale jak coś padnie to jest większy problem.
Kolejna wada quattro to mniejszy bagażnik – Audi TT ma już wystarczajÄ…co malutki bagażnik a quattro jeszcze bodajże 50 litrów mniej – czyni z niego samochód, którym nawet nie pojedziesz nad może we dwie osoby.
14:16
19 czerwca 2012
okoÅ‚o 200 KM to nie jest taka moc żeby oÅ›ka na suchy zerwaÅ‚a przyczepność. Na Å›liskim zerwiesz bez problemu… ale jak chcesz trochÄ™ pożyć (i pojeździć) to chyba nie bÄ™dziesz szalaÅ‚ na Å›liskim.
Z mojego punktu widzenia 1.8 T quattro oto nie zbyt ciekawa wersja. Nie oszukujmy siÄ™: 1.8 T to silnik do taniej dynamicznej jazdy, stosowano go również w Octavii czy w Golfie… nie jest to silnik stricte sportowy. Chcesz sportowe TT to weź 3.2 Quattro przynajmniej poleci na prostej (oczywiÅ›cie niemieckiej autostradzie) magiczne 250 km/h.
14:17
19 lutego 2012
meritt said
Chcesz sportowe TT to weź 3.2 Quattro przynajmniej poleci na prostej (oczywiście niemieckiej autostradzie) magiczne 250 km/h.
z silnik 1.8T 225 KM też się da wykręcić jeszcze kilka KM i prędkość maksymalna będzie wyższa. A przyśpieszenie fabrycznie jest prawie takie samo a po chipie na korzyść 1.8 T 225. W czym więc ma być lepsze 3.2 litra? Że więcej spali?
14:29
19 czerwca 2012
dareq86 said
z silnik 1.8T 225 KM też się da wykręcić jeszcze kilka KM i prędkość maksymalna będzie wyższa. A przyśpieszenie fabrycznie jest prawie takie samo a po chipie na korzyść 1.8 T 225. W czym więc ma być lepsze 3.2 litra? Że więcej spali?
w tym właśnie sęk że nie spali. A 3.2 nie posiada fabrycznie turbo, jest mniej wysilony, kultura pracy V6. W razie czego turbo również można dołożyć i wtedy robi się nie zła rakieta.
14:33
19 czerwca 2012
dareq86 said
meritt said
Nie oszukujmy się: 1.8 T to silnik do taniej dynamicznej jazdy, stosowano go również w Octavii czy w Golfiea słyszałeś o czymś takim jak Golf R32?
nie Å‚ap za słówka. Co do przyÅ›pieszenia to fabrycznie 3.2 ma 5.9 do 100 km/h to naprawdÄ™ nisko… ile byÅ› musiaÅ‚ doÅ‚adować temu biednemu 1.8 T żeby taki czas zrobiÅ‚?
Most Users Ever Online: 123
Currently Online:
2 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2121
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 881
Posts: 3370
Newest Members:
CesarJaf, klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241k, RichardErachAdministrators: admin: 5