08:34
11 czerwca 2012
Kupiłem nie dawno Audi A4 B4 1.9 TDI, wszystko fajnie działa, jeździ, ale koledzy nastraszyli mnie żeby zajrzeć do turbiny. No i tak się stało, zdjąłem kawałek dolotu i dostałem się do turbiny i okazuje się że mam na niej niewielki luz. Nie jest to luz na boki, ale luz przód, tył. Na około około milimetra. Czy może to jest normalny roboczy luz który się kasuje sam podczas jazdy? Czy zużycie turbosprężarki? A jeśli zużycie to czy można z tym jeździć nie objawiając się np. że się rozpadnie i wpadnie do silnika? Czy raczej pilna naprawa mnie czeka?
Aha dodam że jakiś specjalnych świstów czy innych takich odgłosów spod maski nie słyszę.
10:17
24 lutego 2012
dareq86 said
niewielki luz na turbinie może być, ale właśnie w płaszczyźnie tak jak to określiłeś przód tył czyli osiowej a nie może być na boki
jest dokładnie ODWROTNIE!!!! Luz na boki (luz promieniowy) leciutki może być bo olej go kasuje, natomiast luz osiowy jest groźny. Tak czy inaczej jeśli to jest 1 mm i nie ociera o obudowę to możesz trochę pojeździć, ale uważaj i kontroluj to.
06:43
25 czerwca 2012
markowski said
jest dokładnie ODWROTNIE!!!! Luz na boki (luz promieniowy) leciutki może być bo olej go kasuje, natomiast luz osiowy jest groźny. Tak czy inaczej jeśli to jest 1 mm i nie ociera o obudowę to możesz trochę pojeździć, ale uważaj i kontroluj to.
Racja, miałem kiedyś 1.9 TDI gdy go kupiłem zauważyłem lekko luz promieniowy, autem przejechałem 50 000 km i jest ok. Także luz promieniowy na pewno może być.
Most Users Ever Online: 123
Currently Online:
6 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2121
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 881
Posts: 3370
Newest Members:
CesarJaf, klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241k, RichardErachAdministrators: admin: 5