1.9 TDI luz na turbinie | Audi forum | Forum

Avatar

Please consider registering
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Register

Login form protected by Login LockDown.


Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
1.9 TDI luz na turbinie
11 czerwca 2012
08:34
Avatar
marius29
New Member
Members
Forum Posts: 1
Member Since:
11 czerwca 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Kupiłem nie dawno Audi A4 B4 1.9 TDI, wszystko fajnie działa, jeździ, ale koledzy nastraszyli mnie żeby zajrzeć do turbiny. No i tak się stało, zdjąłem kawałek dolotu i dostałem się do turbiny i okazuje się że mam na niej niewielki luz. Nie jest to luz na boki, ale luz przód, tył. Na około około milimetra. Czy może to jest normalny roboczy luz który się kasuje sam podczas jazdy? Czy zużycie turbosprężarki? A jeśli zużycie to czy można z tym jeździć nie objawiając się np. że się rozpadnie i wpadnie do silnika? Czy raczej pilna naprawa mnie czeka?
Aha dodam że jakiś specjalnych świstów czy innych takich odgłosów spod maski nie słyszę.

11 czerwca 2012
09:07
Avatar
dareq86
Member
Members
Forum Posts: 422
Member Since:
19 lutego 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

niewielki luz na turbinie może być, ale właśnie w płaszczyźnie tak jak to określiłeś przód tył czyli osiowej a nie może być na boki

11 czerwca 2012
10:17
Avatar
markowski
Member
Members
Forum Posts: 426
Member Since:
24 lutego 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

dareq86 said

niewielki luz na turbinie może być, ale właśnie w płaszczyźnie tak jak to określiłeś przód tył czyli osiowej a nie może być na boki

jest dokładnie ODWROTNIE!!!! Luz na boki (luz promieniowy) leciutki może być bo olej go kasuje, natomiast luz osiowy jest groźny. Tak czy inaczej jeśli to jest 1 mm i nie ociera o obudowę to możesz trochę pojeździć, ale uważaj i kontroluj to.

25 czerwca 2012
06:43
Avatar
djandusz
Member
Members
Forum Posts: 19
Member Since:
25 czerwca 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

markowski said

jest dokładnie ODWROTNIE!!!! Luz na boki (luz promieniowy) leciutki może być bo olej go kasuje, natomiast luz osiowy jest groźny. Tak czy inaczej jeśli to jest 1 mm i nie ociera o obudowę to możesz trochę pojeździć, ale uważaj i kontroluj to.

Racja, miałem kiedyś 1.9 TDI gdy go kupiłem zauważyłem lekko luz promieniowy, autem przejechałem 50 000 km i jest ok. Także luz promieniowy na pewno może być.

Forum Timezone: UTC 0

Most Users Ever Online: 123

Currently Online:
6 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

markowski: 426

dareq86: 422

areq86: 166

toyota1983: 56

erard: 28

fajfus: 26

Member Stats:

Guest Posters: 0

Members: 2121

Moderators: 0

Admins: 1

Forum Stats:

Groups: 1

Forums: 34

Topics: 881

Posts: 3370

Newest Members:

CesarJaf, klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241k, RichardErach

Administrators: admin: 5