Najtańszy nowy SUV z zawieszeniem pneumatycznym

Na początku istniały tylko luksusowe SUV-y. Samochody te miały w założeniu jeździć po asfalcie tak dobrze jak zwykłe osobówki a w terenie prawie jak samochody terenowe. Z tego względu wszystkie posiadały napęd 4×4, najczęściej posiadały również zawieszenia pneumatyczne.

Serwis napędu 4×4 oraz – tym bardziej – zawieszenia pneumatycznego – jest kosztowny. Z tego względu, tym bardziej warto przemyśleć zakup nowego SUV-a tańszej marki zamiast używki Porsche, Mercedesa, BMW czy Audi.

Volvo XC 60 II generacji to obecnie najtańszy oferowany samochód pneumatycznym zawieszeniem.

XC60: w wersji podstawowej D3 150 KM, manualna, 6 biegów Momentum – bez zawieszenia pneumatycznego 167 850 zł brutto
jw. dodatkowo pakiet 1000 Zawieszenie pneumatyczne i układ Four-C 177 980 zł brutto
XC60: w wersji XC60 Momentum D4 AWD 190 KM, manualna, 6 biegów + pakiet 1000 Zawieszenie pneumatyczne i układ Four-C 201 580 zł brutto

Volvo w modelu XC60 wycenia pakiet „1000 Zawieszenie pneumatyczne i układ Four-C” na 10 130 zł. Biorąc pod uwagę, że naprawa zawieszenia pneumatycznego w samochodzie używanym często pochłania nawet 20 000 zł – cena wydaje się atrakcyjna.

Ten wpis został opublikowany w kategorii SUV. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *