VW T4 Caravelle to bardzo praktyczny, bezawaryjny samochód osobowy dużego formatu. Tak jak wszystkie T4 Transportery ma swoją rzesze zagorzałych zwolenników, którzy twierdzą że mimo trochę wyższej ceny na rynku aut używanych w stosunku do innych samochodów z tych lat, finalnie eksploatacja T4 wychodzi najtaniej. Dzieje się tak za sprawa bardzo trwałych elementów. T4 to przykład solidnej niemieckiej techniki.
Posiadam Volkswagena T4 Caravelle, od 3 lat jeżdżę nim do Holandii z Kielc, zrobiłem nim 100 000 km – żadnych napraw prócz podstawowych wymian eksploatacyjnych jak filtry powietrza, paski, silnik 2.5 benzyna o oznaczeniu ACU wolnoobrotowa (moc maksymalna przy 4500 rpm, max moment przy 2200 rpm – ten silnik jest praktycznie jak diesel bardzo wolnoobrotowy i mega elastyczny!) na polskiej autostradzie jak jadę pusto to robię 170 km/h na prostej – w Niemcach tak nie jeżdżę bo w razie czego mandat w euro 🙁 To najlepszy Volkswagen jaki kiedykolwiek wyszedł nie licząc ogórka.
Kuzyn był nie dawno w Bazyli z żonka na wczasach i mówił że widział tam Volkswagena Typ 2 T2 w bardzo dobrym stanie zagadał do właściciela i auto było z… 2002 roku! One są tam nadal produkowane! Co z pewnością świadczy o solidności tego samochodu.
moj wojo ma caravelle, jexdzi nim 7 my rok woz caly czas sprawny, nawet tapicerka nie lata glosno jak na 600 000 km przebiegu kupil go z przebiegiem 450 000 km od pierwszego wlasicciela ktory go wzial z polskiego salonu. od tej pory nic nie robione procz oleju, klockow, paskow, raz padla bateria, tarcze, silnik bez remontu 1.9 d
przez ostatnie 3 lata fura wozi czasmi ladunki po 1T – woj ma dom w budowie wiec pakuje tam piaski, cementy, betoniara tez wchodzi bez problemu a trzeba bylo to i raz wiozl silnik 6.0 do VW Phaeton W12 wraz ze skrzynia w srodku + rozbity Phaeton na lawecie 😀
Instrukcja mojego caravelle mówi że max przyczepa może być 2000 kg najlżejszy Phaeton waży 2089 kg + laweta pewnie 500 kg czyli mamy ponad 2,5T jak ty to chcesz ciągnąc caravelle?
wujek jakos ciagnal i nie pytal o przepisy
wez mnie koles nie denerwuj potem sie dziwic ze w pl jest wiecej wypadkow niz w niemcach pomyslales jakby tak tego wujkowi dziecko wjechalo rowerem pod kola i nie zahamowalby przez niedopuszczalna mase holowana????
jak ma wjechac pod kola i nie wychamowac to i tak nie wyhamujesz jak ma wejsc to i pod pustego wejdzie akurat jak nie bedziesz patrzyl przez 10 sekund na droge bo bedziesz mial glowe do gory bo bedziesz cole pil z konczonej sie puszki
wez mnie koles nie denerwuj bo zaraz na inspekcje transportu drogowego zadzwonie a wiem skad jestes bo poznaje twoj akcent lokalny, zlapia ci tego t4 caravele i do baku zajrza ciekawe ile masz tam orenzady.
T4 jest fajny ale jeszcze lepszy jest LT
ja mam t4 caravelle w wersji BUSINESS. srodek jest skorzany siedzenia wyprofilowane lepiej nic w nie jednej osobowce, wszystkie fotele podgrzewane, silnik to 2.5 tdi auto jest na sprzedaz, chcialbym za niego okolo 20 000 pln rocznik 1996 czyli juz ta ladna wersja po lifcie.
Chce kupić Volkswagen Caravelle T4 long z napędem syncro, najlepiej z ostatnich lat produkcji i najlepiej z 2.5 TDI chce żeby był 9 osobowy, niezniszczony, dobrze wyposażony (tempomat musi być) budżet mam 20 000 netto, najlepiej wezmę go na fv.
teraz chyba ciężko kupić ładne T4 a T5 nie jest już takie udane