Kia Optima III

Nie dawno w polskich salonach pojawiła się nowa Kia Optima. Optima to duży samochód klasy średniej mierzący aż 485 cm długości (czyli niewiele więcej niż bardzo długi Opel Insignia oraz znacznie więcej niż Passat B7). Samochód prezentuje bardzo nowoczesną stylistykę, jest obszerny w środku, z pewnością będzie bardzo wygodny.

Podstawowa wersja na polskim rynku kosztuje niewiele ponad 80 000 zł, wyposażona jest w silnik 1.6 o mocy 110 KM… nie nie nie, żart redakcji. Ta Kia posiada w podstawowej wersji silnik 2.0 o mocy UWAGA 170 KM!

4 thoughts on “Kia Optima III”

  1. już widzę te opinie za jakiś rok: „Optima III mam problem głowica do regeneracji po 50 000 km”, mam optime III i po 80 000 km poszła panewka na wale… zobaczycie takie będą opinie. zobaczcie VW. znakomici inżynierowie niemieccy którzy tworzyli takie auta jak Golf I czy II, transportera ogórka czy kultowe bmw e30 wzięli się za tworzenie aut ekonomicznych i szybkich stworzyli TSI czy FSI i co?? i ci co kupili te super oszczędne i mocne autka teraz je przeklinają, trwalszy już był 126p za komuny niż te cacka teraz… niestety ale nie tędy droga. silniki bezynowe osiagnely juz szczyt w momencie pojawienia się pierwszych silników w technice 4 zaworowej, ze zmiennymi fazami rozrządu, wszystkie rzeczy ponad to i moc w 2 litrach ponad 150 KM to porażka i zmniejszanie trwałości w sposób kwadratowy. gdzie te silniki w których pokrywę rozrządu otwierało się 250 000 km po wyjechaniu z taśmy produkcyjnej i do tego jedynie z ciekawości? No gdzie?

  2. czy warto kupić Kia Magentis z 2006 roku? Można już kupić ładnie wyposażone, bezwypadkowe, z silnikiem 2.4 za trochę ponad 20 000 zł czy to nie okazja?

    1. moim zdaniem warto. idzie kupić bardzo fajne, niezajrzone egzemplarze, których wiele części pamięta FABRYKĘ – bardzo fajna alternatywa dla zajeżdzonych, powypadkowych, klepanych u pana Władzia Audików, BMW i Merców serwisowanych na najtańszych częściach
      Jeździłem takim autem więc mogę się wypowidzieć: cisza, komfort, rewelacja.

  3. Dobry żart z tym silnikiem 😀 Pamiętam początek 2000 roku jak VW ładował do T4 silniki 1.9 TDI 130 KM a Kia silnik 3 litry o mocy 80 KM 🙂 Niestety dawniej tak robili. Teraz już wstawiają normalne jednostki i chwała im za to.

Skomentuj janusz erix Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *