08:02
17 stycznia 2014
Jako posiadacz niegdyś E34 chciałem powrócić po 3 latach do marki i kupić sobie znowu BMW 5. Jednak nie do E34 lecz do piątki z około 2006 roku, modelu E60.
Jak mialem E34 większośc osób narzekała na diesle natomaist chwaliła sobie benzyna + LPG. Ja miałem M50 525 ale bez gazu. Gaz był w planach, ale samochód miał wypadek i poszedł na złom.
Zastanawiam się co lepiej teraz kupić? I czy dalej najtaniej wychodzi gaz? Czy taki diesel jak w 530d będzie się psuł bardziej czy mniej niż stary 525tds? Czy lepsze osiągi będzie miał 530d czy 530i?
Tak ogólnie to poczatkowo myÅ›laÅ‚em jedynie o benzynie + ew. gaz, ale jak patrzÄ™ w komisach to wszÄ™dzie maja tylko 520d/525d/535d no i tak sobie mysle skoro ludzie to kupujac to może nie jest źłe…
08:09
17 stycznia 2014
Tylko i wyłącznie 530d! Lepiej jeździ i pali znacznie mniej. U mnie 530d M57N w trasie przy 160 km/h bierze 9 litrów ON. Na mieście zimą pali mi 12, ale gdy jeździsz oszczędnie na trasie to spali nawet 6,5 litra ON (normalne drogi krajowe, prowadzi żona).
Gazu do nowszych (nie pamiętam dokładnie po którym roku) E60 już nie założysz, to nie ta generacja silnika.
Kupisz diesla usuniesz klapki w kolektorze i będziesz smigał bez problemu. No i ten moment 500 Nm przy 2000 rpm to jest TO!
08:12
17 stycznia 2014
dzięki za szybka odpowiedz!
Gaz na 100% da się założyć do 530i 231 KM, da się bo pytałem gazownika co więcej on już robił takie auto więc nie ma szans by się nie dało.
Gazownik mnie ostrzega, że w dieslu siada turbo które jest do naprawy w każdym E60 jakie kupie. Za cenę turbo mogę do benzyny założyć gaz.
08:16
17 stycznia 2014
08:24
19 lutego 2012
marek530d said
Akuratnie turbina to jedna z rzeczy które bardzo łatwo sprawdzić jak się kupuje z kimś świadomym diesla. Ja jej nie naprawiałem a zrobiłem juz swoim 530d 40 tysięcy KM.Ja robiłem tylko klapki.
Powiem tak: kolega kupił 530d za 40000 zł. Turbina do roboty po 3 miesiącach jazdy, potem klapki z racji że on musi mnieć wszystko seryjnie więc kupił nowy kolekter ssący, po roku jazdy pękł kolektor wydechowy.
08:28
17 stycznia 2014
dareq86 said
marek530d said
Akuratnie turbina to jedna z rzeczy które bardzo łatwo sprawdzić jak się kupuje z kimś świadomym diesla. Ja jej nie naprawiałem a zrobiłem juz swoim 530d 40 tysięcy KM.Ja robiłem tylko klapki.
Powiem tak: kolega kupił 530d za 40000 zł. Turbina do roboty po 3 miesiącach jazdy, potem klapki z racji że on musi mnieć wszystko seryjnie więc kupił nowy kolekter ssący, po roku jazdy pękł kolektor wydechowy.
współczuje kupił jakieś wyjątkowo trefne auto, tak to może jest jak się kupuje bez diagnostyki komputerowej i speca od BMW
11:21
19 lutego 2012
Różnica między 525 TDS jest taka, że w TDS-ach padała praktycznie tylko pompa wtryskowa i turbo. W 530d będziesz miał dwumase, wtryskiwacze, common rail, DPF I masę innych rzeczy do roboty.
E60 to samochód z czasów kiedy diesel były kochane przez wszystkich w europie a benzynka była na drugim planie. Teraz jest już inaczej. BMW F10 520i ma już turbo, wtrysk bezpośredni żeby sprostać wymogom klientów ciągnie jak diesel a to wszystko dla klientów którzy się już przejchali na 520d.
Most Users Ever Online: 123
Currently Online:
3 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
markowski: 426
dareq86: 422
areq86: 166
toyota1983: 56
erard: 28
fajfus: 26
Member Stats:
Guest Posters: 0
Members: 2120
Moderators: 0
Admins: 1
Forum Stats:
Groups: 1
Forums: 34
Topics: 881
Posts: 3370
Newest Members:
klos88, wmltuk, Aaronthymn, PinUz241k, RichardErach, WilliamendorAdministrators: admin: 5