Jeszcze 10 lat temu, w 2005 roku, zaraz po wejściu polski do Unii i gwałtownym napływie aut z zachodu samochody BMW kojarzyły się większości polakom z limuzynami. Okazuje się, że dziś coraz więcej polaków mając na myśli BMW widzi oczyma wyobraźni SUV-a. Widać to również wśród preferencji kupujących: coraz więcej nabywców – zarówno tych na rynku samochodów nowych jak i używanych wybiera BMW, które znacznie bardziej przypomina SUV-a niż sportową limuzynę.
BMW X1
X1 to stosunkowo nowy model. Jego pierwsza generacja została zaprezentowana w 2009 i produkowana jest nadal. X1 to kompaktowy crossover. Powstał na bazie BMW E91, czyli popularnej trójki kombi z lat 2005 – 2008.
BMW to SPORTOWE LIMUZYNY.
BMW w kombi jeszcze ujdzie: jakieś tam zalety są: cięższy tył lepsza trakcja.
Nawet takie F11 550i to super auto bo fajne szybkie kombi… choć nikt oczywiście tym nie będzie woził towaru.
Ale SUV?????
SUV pasuje do Mercedesa klasy G i koniec kropka!!!!!
Żeby SUV dobrze jeździł w terenie potrzebuje terenowych opon. Nikt nie będzie jeździł na klockach po asfalcie więc idea SUV-a jest naprawdę nieźle pokręcona.
SUV-y stwarzają tylko zagrożenie na drogach i powinny zostać opodatkowane!